فروش عمده رنگ مو

فروشگاه پاپروک با دارا بودن مجموعه‌ای کامل از رنگ مو و ملزومات رنگ می تواند شما را برای خرید عمده رنگ مو یاری کند. چنانچه قصد خرید رنگ مو برای آموزشگاه، سالن زیبایی و یا حتی فروشگاه خود را دارید پشتیبانان با تجربه ما از مرحله مشاوره تا خرید شما را راهنمایی خواهند کرد.

اهمیت انتخاب رنگ مو با کیفیت

رنگ موی با کیفیت دارای ویژگی‌هایی مانند پایداری، نرمی در مو، سازگاری با پوست، ایجاد شفافیت و درخشندگی است. برای افراد با پوست سرد، رنگهای مویی مانند بلوند خاکستری و بلوند سفید مناسب هستند، در حالی که برای افراد با پوست گرم، رنگهای مانند بلوند طلایی و قهوه‌ای حنایی مناسب‌اند. همچنین، از مواد با کیفیت و برندهای معتبر برای خرید رنگ مو استفاده کنید تا از آسیب به موها جلوگیری شود. فروشگاه پاپروک با بیش از ۱۰ سال سابقه در عرضه رنگ مو و ملزومات رنگ هم اکنون مجموعه‌ای کامل از برترین برندهای موجود در بازار را دارا می‌باشد. همچنین، مواد آرایشی با ترکیبات گیاهی و بدون آمونیاک نیز مورد توجه قرار می‌گیرند. به طور کلی، برای انتخاب رنگ مو مناسب و با کیفیت، توجه به رنگ پوست و چشم‌ها، استفاده از مواد با کیفیت و بدون آسیب، و انتخاب برندهای معتبر توصیه می‌شود.

برای دریافت مشاوره رایگان رنگ مو کافی‌ست تا فرم انتهای این صفحه را پر کنید و یا با شماره ۰۹۱۳۴۶۲۴۰۱۴ در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید.

در ادامه به بررسی برندهای رنگ مو موجود در پاپروک برای خرید عمده و یا تجهیز سالن زیبایی می‌پردازیم:

رنگ مو الیو (Olive)

رنگ مو الیو (Olive) یکی از رنگ‌ موییهای موجود در مجموعه پاپروک است. این رنگ در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های تولید می‌شود. از مزایای این رنگ مو می‌توان به فرمولاسیون پیشرفته در ترکیبات خود اشاره کرد. بطوریکه علاوه بر ایجاد رنگ‌های زیبا، موها می‌توانند از خواص فوق‌العاده آنها بهره‌مند شوند. همچنین، رنگ موی الیو حاوی روغن زیتون و ویتامین C است که موها را تقویت، نرم و درخشان می‌کند.

همچنین شما می‌توانید پودر دکلره و سایر ملزومات رنگ از برند معتبر ایتالیایی الیو را از فروشگاه پاپروک تهیه کنید.

برای خرید عمده رنگ مو الیو می توانید فرم پایین صفحه را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

رنگ مو اکتای (Oktay)

یکی دیگر از برند های سبد کالایی فروشگاه پاپروک اکتای می‌باشد. این رنگ از بهترین متریال وارداتی از کشور آلمان تهیه شده و با پیگمنت قدرتمند بسیار مناسب استفاده در سالن زیبایی می‌باشد.

فرمولاسیون رنگ اکتای به گونه‌ای است که کمترین آسیب را به موها می‌رساند. همچنین پودر دکلره اکتای با کمترین میزان گرد و غبار مناسب لاین دکلره در آرایشگاه می‌باشد. شما برای تجهیز سالن زیبایی و یا تجهیز آموزشگاه آرایشگری خود می‌توانید به راحتی اقدام به خرید عمده رنگ مو اکتای از فروشگاه پاپروک بنمایید.

رنگ مو پرستیژ

رنگ مو پرستیژ یک رنگ ایرانی با دو لاین کم آمونیاک (Low Ammonia) و فاقد آمونیاک (No Ammonia) است. این رنگ با توجه به قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی، گزینه‌ای ایده‌آل برای سالن‌ زیبایی و یا آموزشگاه آرایشگری می‌باشد. 

برای خرید عمده رنگ مو پرستیژ کافی است تا یا فرم پایین صفحه را تکمیل کنید و یا با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

رنگ مو بیول (Bio'L)

بیول یک برند با اصالت و نام آشنای ایرانی در صنعت مراقبت مو و پوست محسوب می‌شود. رنگ مو بیول با ماندگاری بسیار خوب در کنار کیفیت بی‌نظیر با داشتن قیمت خوب، بسیار مناسب برای استفاده در آرایشگاه می‌باشد.

برای تجهیز سالن زیبایی خود به راحتی می‌توانید از فروشگاه پاپروک رنگ بیول را به صورت عمده خریداری نمایید.

رنگ مو مدیا (Media)

در بازه رنگ مو های اقتصادی، رنگ مو مدیا با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای خود، انتخابی خوب برای سالن های زیبایی می‌باشد.

خرید عمده رنگ مو مدیا با توجه به قیمت مناسب و کیفیت عالی خود، انتخابی هوشمندانه برای آرایشگاه شما خواهد بود.

خرید عمده رنگ مو و سایر ملزومات رنگ:

خرید رنگ با کیفیت چه برای مصرف شخصی و چه برای استفاده در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه، یکی از دغدغه‌های افراد متخصص و یا حتی افراد با استفاده خانگی از رنگ مو می‌باشد. تنوع و گوناگونی رنگ‌ها در بازار می‌تواند برای همه گیج کننده باشد.فروشگاه پاپروک با بیش از ۱۰ سال تجربه موفق در عرضه خرد و عمده رنگ مو و سایر تجهیزات آرایشگاهی و سالنی، کلکسیون از با کیفیت‌ترین رنگ‌های موجود در بازار ایران را برای شما فراهم کرده است.

مشاوره رنگ مو و دکلره:

مشاوره آنلاین رنگ مو و دکلره:

چه نیاز به یک تیوپ رنگ برای مصرف شخصی داشته باشید و چه علاقه به خرید عمده رنگ مو، تنها با پر کردن فرم انتهای صفحه، می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

مشاوره رنگ مو در بهارستان (خرید رنگ مو در بهارستان اصفهان):

برای دریافت مشاوره حضوری رنگ مو و مشاوره دکلره، همچنین برای خرید رنگ مو در بهارستان اصفهان می‌توانید همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱:۳۰ به محل شعبه بهارستان فروشگاه پاپروک به نشانی:

اصفهان - شهر جدید بهارستان - ابتدای الفت شرقی - فروشگاه پاپروک (رنگ بـ رنگ).

مراجعه نمایید.

همچنین برای خرید حضوری رنگ مو الیو، رنگ مو اکتای، رنگ مو پرستیژ، رنگ مو بیول و رنگ مو مدیا می‌توانید حضوری به شعبه بهارستان مراجعه کنید.

مشاوره رنگ مو در اصفهان:

برای خرید و کسب مشاوره رایگان رنگ و دکلره در اصفهان با مراجعه به شعبه اصفهان فروشگاه پاپروک به نشانی:

اصفهان - مرداویج - خیابان شیخ کلینی - رو به روی مرکز مخابرات آزادی - فروشگاه پاپروک.

می‌توانید از خدمات مشاوره ما بهره مند شوید.

فروش عمده رنگ مو

مشاوره خرید رنگ مو به صورت عمده:

سالن‌های زیبایی، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، آموزشگاه‌های آرایشگری و فروشندگان حضوری و آنلاین می‌توانند کلیه مواد مورد نیاز خود را به صورت عمده به صورت نقد یا شرایطی از فروشگاه پاپروک تهیه کنند، تنها کافیست تا فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند، همچنین می‌توانید با شماره 09134624014 در ساعت ۹ الی ۲۰ جهت دریافت مشاوره خرید رنگ مو تماس حاصل فرمایید.

در صورتیکه تمایل به خرید شرایطی (چک صیادی) دارید، لطفا در قسمت توضیحات درج نمایید.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
نام و نام خانوادگی
به شکل 09123456789 وارد کنید.
لطفا جهت دریافت مشاوره صحیح نوع کسب و کار خود را انتخاب نمایید.
انتخاب کنید کارشناسان ما چه روزی برای مشاوره با شما تماس حاصل کنند. (می توانید چند گزینه انتخاب کنید.)
لطفا انتخاب کنید در روز انتخابی کارشناسان ما چه ساعتی با شما تماس بگیرند. (می توانید چند گزینه انتخاب کنید.)

سوالات متداول:

آیا امکان خرید عمده رنگ مو در کل کشور وجود دارد؟

بله. فروشگاه ما امکان خرید عمده رنگ مو را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم کرده است.

آیا دریافت مشاوره رنگ فقط به صورت حضوری امکان پذیر است؟

خیر. با پر کردن فرم موجود در صفحه مشاوران ما با در اولین فرصت انتخابی توسط شما با شما تماس خواهند گرفت.