پوستر فروش دکانت و دست ریز فروشگاه پاپروک

دست ریز یا دکانت به حجمی کمتر از ادکلن اصلی می گویند. حجم دست ریزها عموما ۵ یا ۱۰ میلی لیتر است. خرید عطر و ادکلن در حجم کمتر چند مزیت دارد.

مزایای خرید دکانت یا دست ریز چیست؟

اگر شما هم مثل بسیاری از افراد دوست دارید در طول روز، ادکلن خود را تجدید کنید و از حس تازگی آن لذت ببرید، دست ریزها مناسب شما هستند. چرا که حمل شیشه آن ها به مراتب راحتتر از ادکلن شماست. همچنین احتمال شکستن و یا گم شدن عطر گران قیمت شما وجود نخواهد داشت. دیگر مزیت خرید دست ریزها، امکان تست کردن ادکلن هاست.

در دنیای عطرها، سالانه رایحه های جدیدی به بازار می آیند. شما اگر اهل ریسک کردن باشید دوست دارید تا ادکلن خود را هر چند وقت یکبار عوض کنید. خرید دکانت از ادکلن ها این امکان را به شما می دهد تا رایحه های اصلی را هر چند وقت یکبار تست کنید.

چه حجمی از ادکلن را انتخاب کنم؟

دست ریز ها عموما ۵، ۱۰ یا ۱۵ میلی لیتر حجم دارند. که به ترتیب ۷۵، ۱۵۰ و ۲۲۵ پاف از ادکلن را درون شیشه خود دارند. در فروشگاه پاپروک ما دست ریز را به صورت دکانت (۱۰ میلی لیتر) برای شما فراهم کرده ایم. چرا که بنا به تجربه، به صرفه ترین و معقول ترین این سه نوع هستند.

دکانت عطر چیست؟

انتقال عطر از یک شیشه به شیشه کوچک‌تر است.

تفاوت عطر دستریز و سمپل عطر در چیست؟

سمپل عطر پلمپ است؛ اما دکانت انتقال مقداری از عطر اورجینال به ظرف دیگر است.
اندازه سمپل مشخص است؛ زیرا سمپل از کارخانه پلمپ است. اندازه دکانت را شما تعیین می‌کنید

آیا ظرف شیشه‌ای برای دکانت بهتر است؟

بله، رایحه عطر را بهتر حفظ می‌کند.

همچنین شما می توانیدجهت حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی در هزینه از یک شیشه چندین و چندبار برای خرید دست ریز های مورد علاقه تان استفاده کنید

فواید دکانت عطر چه چیز‌هایی هستند؟

حمل آسان، قیمت مناسب و